daun

Thursday, September 17, 2009

::raya dalam dunia baru::

aku tak tunggu sangat kehadiran hari raya...

bukan sebab aku beraya di umah mertua ...

tapi sebab bila raya dah tiba dah tak ada la apa yang nak ditunggu lagi...

kena tunggu lagi setahun baru dapat jumpa ramadhan semula...

itu pun kalau dipanjang umur...

allhamdulillah puasa kali ni sederhana...

raya pun sama...

yang pasti aku tak sabar nak jumpe saudara mara aku...

yang pasti dah tentu ada soalan cliche utk aku...

bila nak dapat baby?

erm...mcm mana nak jawab...

kali ni aku akan jawab

tak lama lagi insya allah ada rezeki... walaupun so far belum ada tanda2 rezeki tu nak sampai...

frankly speaking aku kurang selesa dgn soalan tu...

ntah kenapa...

bergantung kepada apa motif orang yg bertanya..

yang pasti aku percaya anak rezeki tuhan...bak kata kak wa " unwrap present from God"

so it is worth to wait no matter how long does it take for me n my hub hub...

No comments: