daun

Monday, July 7, 2008

::adegan terlampau::




::jack terlampau::




moyang aku sedang menikmati hidangan tengah hari beliau kat depan tb dgn aku n ayu...bersama beliau terdapat mug yg sarat berisi ayo kosong...sambil menyuap makanan kami menonto sinetron indon "anak ku bukan anak ku"...bila aku balik umah ni la penyakit yg aku dapat...tengok cite indon...dengan penuh khusyuk...tangan menyuap...mata menonton...


tanpa diduga ada bayang2 hitam melintasi aku dan ayu...objek hitam itu berlalu dgn penuh sopan dan beliau terus menghirup ayo kosong moyang aku tanpa rasa bersalah...aku ayu n moyang memandang jack dgn penuh rase geram lagi menyampah...hampir 3 minit jack meneguk air dalam nug tu...sesudah puas dia cuma memandang aku ayu n moyang tanpa segan silu dan terus berlalu pergi....



::junior terlampau::

last sabtu aku n tivi bergegas ke library...mula2 tu aku n tivi jalan mcm mkn angin lar tp tetiba nampak kelibat junior2 sem satu menghimpun sume buku2 yang penting ... maka aku n tivi mengambil tindakan drastik merembat sume buku2 penting yg sempat dicapai dari rak2 yang hampir kosong...pastu aku peluk buku tu kuat2...takut junior nak rampas dari aku...diorg tu bukan boleh harap sangat ..buku org dia nak pinjam buku yg diaorg ada jgn harap boleh dapat...maka aku pun dah jadi kedekut buku sekarang... hehehehe




3 comments:

(",) strawberry said...

haha....jack...sabar je la...knp ko tak siram je die ngn air tu...teringat pulak aku incident mlm slps ko tunang tu...haha...jack jack..kucing betul la jack tu...

adegan terlampau...?haha..itu biasa...nak-nak bila dh kena buat thesis..mmg adegan curi-mencuri dan siapa-pinjam-dulu-die-dapat-orang-lain-tak-leh-pinjam akan berlaku..haha..tapi setakat ni aku lum buat mcm tu...sbb library u aku skrg tak best lgsg!!!

budakbarublaja said...

jack tu nampak merana je lately...may b dia rindu kat apjan lar...

Tok Rimau said...

Are you my ex student? - Mr.G, UTM