daun

Thursday, July 17, 2008

::quest for durian-underground mission::




semalam sepatutnye ada taklimat penggunaan e-learning...aku yang panggil org2 ict tu datang bagi ceramh kat staff kat opis ni...masing2 mcm tak rela datang jer....memandangkan ada masalah teknikal...pc tak bleh connect dgn internet maka aku n pasukan underground aku mengambi keputusan meneruskan niat mencari durian tempatan yg semakin banyak terdapat di pasaran .... gian...lama tak makan...


aku pi berempat ke lokasi .... pakcik tu duk lepak jer kat dalam pondok beliau....aku bukan pandang pak cik tu...mata aku pandang durian jer....ermmmm yummm yummmm...


memandangkan kat opis tade parang or golok maka pakcik tu dah bukak siap2 kulit durian tu...


dalam ati aku kalau kantoi dgn pengarah masak ni....terpaksa la aku ajak dia makan sekali...


maka kurang la bahagian aku...


sampai jer opis aku pon makan sampai tak ingat2 dunia...puas...ati aku...puas...perut aku...


pastu mata berat and aku titon seround...hari yg tak produktif...tapi aku puas ati sebab bila sendawa ada bau durian hehehehehe...gross....terima je la hakikat ...kalau makan durian ...dah tentu sendawa pun bau durian....




4 comments:

Tok Rimau said...

Jangan dekat dengan tok.

arfz said...

i miss ur ikan patin masak tempoyak

budakbarublaja said...

::tok::
from tanjung to skudai...jauh...dun worry hehehehe

::arfz::
datang umah lar...la la la la

Unknown said...

wahahauu best kan durian..berlambak2 skang ni..