daun

Wednesday, November 26, 2008

::cerite kontot::


::aku,dia dan siput baby::

2 hari lepas aku nak ke office...di pagi yg sejuk aku kuar bukak gate..

macam nak sambung tido jer sb cuaca mmg kondusif...sampai je kat kete aku ternampak

beliau bersama-sama paus aku...

tau la paus aku nampak uzur ..tua..umur pun sebaya aku ...

tp aku memang rasa terhina bila siput tu tergamak bersiar-siar dibadan paus aku...

actually paus bapak aku...aku lum ada kete lagi...malas nak bayar utang...bior buruk si paus tu tp beliau mampu panjat genting tanpa apa2 masalah...

pagi tu walaupun lambat sempat jgk aku bg kutbah kat siput tu..ikut hati nak pijak jer tp sian pulak bila tengok sesungut beliau bergerak2...tak pe la hari ni aku bg chance lain kali siap la kau...

glossary:

paus= kereta nissan sunny berwarna biru segan

siput baby= adik beradik siput bab* ukur lilit 4cm persegi kelajuan 3cm perhour


diatas adalah imej suspek

4 comments:

Jimmy Ang said...

ku yg antar siput tu spy on you.

arfz said...

parasit btol.

(",) strawberry said...

hahhahahaha minah....sampai nangis aku gelak kat entry ko ni..haha...tak pnah lagi keta orang siput babi naik..keta ko je ni...hahahhahahahha...siap ada glossary lagi...mana ko tau 3cm per hour..ahhahhaa

budakbarublaja said...

::stoberi::
aku estimate jer...masa aku membebel tu dia duk diam2 je..
::zeemi::
nasib baik la aku tak musnahkan siput tu
::arfz::
biasa la nasib kereta lama