daun

Sunday, May 31, 2009

::kurang ajar::

11.00 pm 31 mei 2009

dasar kurang ajar...nak je aku mencarut pada penghendap tu...
tp semalam pun mmg aku dah carut mcm2..
aku sumpah dia mati kena langgar lori 300 kali...

zaman moden ni ada lagi psychophat yang suka mengintai umah org.
malam tu aku tengok tb mcm biasa kat ruang tamu..
then aku notice mcm ada besi kecik masuk dari luar utk selak langsir..
bila dah nampak tu aku pon jerit sekuat hati..
psychophat tu pun lari ikut pagar belakang.
rupanye mangga kat pagar tu pun dah hilang...
aku panik...menggigil..
call my dad n he immediately call police to examine my house.
i believe that not d first time coz aku ada jumpe 1 besi kecik panjang kat birai tingkap bilik aku..


dalam umah sendiri pun dah tak selamat...
nampaknye dalam umah pun dah nak kena pakai jubah...
kalau aku dapat org jahat tu aku cocok mata dia dgn besi tu buta lagi bagus...

No comments: