daun

Tuesday, June 8, 2010

::mari berkerja::

ini bukan cemburu buta...
aku sangat cemburu terhadap kawan-kawan yang sedang bercuti sekarang...
aku sempat cuti 4 hari je...balik ke johor untuk ke kenduri adik ipar...
sebelum cuti macam-macam rancangan telah dibuat
berikut adalah senarainya:

1) ke dataran jb makan bakso, perahu steam, otak-otak dan tauhu bakar
2) melawat makcu
3) menziarahi jusco taman u
4) melawat dyana aka mummy
5) menziarahi wardah

tapi dalam 5 rancangan aku cuma 2 yang dapat tercapai...

sekarang jb dilanda musim ujan so kalau nak ke dataran pada waktu itu sudah tentu aku makan bakso kuah air hujan...malam pulak aku dah penat makan tak larat nak kuar...jusco taman u tak dapat di jejaki kerana alasan yang sama...kesibukan kenduri menyebabkan aku pun tak sempat nak jumpa dyana...

tp aku sempat pi cs...jb dah lain dan semakin sesak...wardah semakin berseri-seri. sempat makan late lunch dengan beliau...
apapun next time la aku selesaikan rancangan-rancangan yang lain...
sekian, terima kasih.

3 comments:

Unknown said...

waahh sangat jeles coz papee dah lama tak ke jb....

budakbarublaja said...

datang la ziarah kampung halaman kita dolu-dolu...

Unknown said...

was I? :D (rahsianye fair n lovely- gv the answer before u ask).. no la, seeing you made me berseri2 la.. thanks for coming..