daun

Sunday, May 23, 2010

::0::

sesiapa yg ada mesin masa tolong lah fowardkan harini terus ke hari jumaat...
cuti wesak tu aku dah plan nak balik kampung...

badan n otak dah exhausted ....really need a break...
as my tummy grow bigger i felt so uncomfortable... morning sickness on n off...
sumtimes tak lalu makan, sakit belakang yang berpanjangan... keje dah almost settle kat office...budak2 dah nak cuti sem...projek paper diambang nak buat hardbound..

ada lg satu benda tertangguh ...PUASA GANTI....ada lagi 5 hari...susah betul aku nak ganti sekarang ni dgn keadaan badan yg tak tentu ...sekejap ok...sekejap muntah...but i'll try habiskan yang terdaya sebab lepas ni aku ada lg 30 hari nak GANTI PUASA...maklum lah aku dapat rezeki besar bulan puasa ni...

27 mei ni nak kena minum air gula pulak...di saat-saat negara ada masalah kekurangan gula tidak sepatutnye hospital buat test ni... kesian aku...

tu la kalau ada time machine dah tentu aku foward part-part yg tak best ni...aku terus je foward kat moment2 yang best hehehehe...

3 comments:

Unknown said...

nt papee panggil kawan papee si doaremon gi bagi mesin masa kat u ek...:) terus forward sampai baby masuk darjah 1..tak payah susah2 :)

bibopp said...

haha.nnt papa hadiahkan remote control yg papa curi dr cite 'click'.mslh kekurangan gula.buahahaha.xtahan tuh.slmt minum air gula!

Maslina Suaid said...

teringin nak tengok perut tu..huhu