daun

Wednesday, June 11, 2008

dah dekat...



::aku::


tarikhnye dah dekat...aku dah mula rase nervous...dah mula rase kebas sebadan...dah mula rase nak pitam ...dah mula rase nak migrain...aku lum nampak mcm mane rupa majlisnye yang aku nampak cuma orang ramai...sangat ramai...mak n abah punye pasal lar ni...sabtu baru aku akan balik utk siapkan apa yang patut...










::abang aku::


beliau tu sabar jer... banyak dia berfikir lately...mcm2 yang dia fikir...cian dia...insya allah aku akan lebey berhemah lepas ni...










::kecewa dengan friendster::


maksud aku ...aku kecewa dgn fendi afifi...selaku org yg slalu log in friendster aku sanga kecewa dgn beliau...ada ke patut dia block friendster...tak tau ke beliau.. itu lah tempat yg dapat mengeratkan silaturahim...tape la nnt aku rampok patung rebina beliau...

No comments: