daun

Thursday, June 12, 2008

::hari-hari terakhir sebuah FRP::


13 june 2008


::apa itu FRP::

fail rekod pensyarah

hari ni kere hari last utk semester ni...finally beban utk semester ni dah berakhir...

aku akan kapankan fail ni jap lagi...saje melengahkan pengkapanan FRP aku supaya Mat Amin Tanjung tidak menuduh bahawa aku malas membuat kerje...



::penjaga orang2 yang memerah otak::

semalam kene jaga exam...pergh...mengantuk tahap gaban...

pagi kena ganti org ptg kena jaga lagi...tuhan je tau betapa perlahannye masa berlalu petang semalam...mcm2 aku berangan utk memenuhi masa lapang...selain itu aku juga memerhati gerak gerik budak2 yang menjawap paper teknologi elektrik2 ni...berikut adalah hasil pemerhatian aku...

terdapat beberapa jenis student:

1. pelajar yang datang dgn otak kosong...masuk amek exam tanpa apa-apa marapan melainkan "keajaiban dari tuhan"

2. pelajar yang datang dengan serabai...beliau study last minute..ntah sempat mandi entak idak...

3. pelajar yang normal...masuk kelas mcm biasa jawab soalan mcm biasa n kuar dari bilik exam sebelum pengawas cakap"masa ada lagi 15 minit anda tidak dibenarkan keluar"

4. pelajar yang berlagak " perform"...yang spesis ni sebenarnya nak menyedapkan hati je...bila pengawas cakap..."masa ada lagi 15 minit anda tidak dibenarkan keluar" dia buat muke toye jer..berlakon mcm tengah semak jawapan lar tp hakikatnye diaorg sengaja melambatkan submit paper ...nak sedapkan hati yang beliau dah buat yang terbaik...


aku dalam kategori mane? mase jadi kat utm dulu frankly speaking aku lah calon yang ke 4 he he he yang mane ironically aku menyampah calon2 yang ke 4 tu sekarang sebab beliau la yang buat aku terpaksa tunggu lame kat sini...

2 comments:

aisyah ecot said...

aku rasa ... aku yg no 1 & 3

(",) strawberry said...

woi!!!!update blog la woi!!!!!!