daun

Thursday, June 26, 2008

::hari itu::

::poyo::
::nenek-in-law::

::erm no comment::






::pre-kenduri::

it was a 3 in 1 kenduri...tat y ramai guess...

prepare bagai nak rak...

aku,kayu n katak sibuk basuh pinggan n mangkuk n kemas umah sekali..

hari2 teman mak pi bli brg2.








::while-kenduri::

agak kelam-kabut ...

kezen aku yg kecik2 sibuk main kejar2 dlm umah...rase nak karate je seko2..degilll

my gurlfwens bizi amek gambar touch-up hantaran...tolon tgk aku mekap...

thanks to papa,hani,ecot,na, anis n zura n intan sebab datang...

kepada runner yg hantar kek n sirih junjung ke masjid...thank u so much...


papa kek smudge kat mulut...nasib baik menantu tak perasan..

btw i knew u n aunty susan took d daun sirih...kantoi....
overall b4 family pihak lelaki sampai aku ok jer tp masa nak tunggu nak pakai cincin aku mmg
cuak tahap megatron..mcm ada rame2 dalam perut...allhamdulillah everything ok jer..


::post-kenduri::

penat...kemas...basuh kawah...rase nak demam...

ni baru kenduri bertunang kalau kawen memang aku pitam...

::reflection::

allhamdulillah ...finally i've found d love of my life...a simple introduction leads to a long journey ahead...



2 comments:

(",) strawberry said...

tumpang tanya..nape blog ko ni panjang sgt gap antara ayat..adakah ada gambar kat situ tapi invincible..atau ko suka dera aku scroll sampai bawah utk baca habis blog ko...?hahahahaha...

anyway..i am very happy for you...

sayang ko, sahabat!

arfz said...

sorry x dapat pergi ke 'hari itu' ceremony

hari itu pasti bahagia buat-mu

tanhiah!

~tetiba jadi baku