daun

Thursday, April 29, 2010

::teruja::



perkataan kat title tu baru jer masuk dalam koleksi vocab aku...
contoh ayat skema: Aku sangat teruja untuk membeli barang-barang persiapan menerima anak pertama kami.

yer tau mmg awal lg, baru nak masuk 6 bulan tp bila mengenangkan kalau lewat nanti nescaya aku tak larat nak tour shoping complex tu...maka aku pun dah buat check list and aku dah beli a few things.
The problem is we have no idea whether our baby is a boy or a gurl therefore most of the barang2 berwarna putih sahaje...kesianye tiada variety langsung...

3 comments:

aifaa said...

awww....it's ok dear.it's natural to be excited. :) bestnye,shopping all the little stuff.

i'm so happy for you :)

bibopp said...

eh, pink is for everyone nwadays kn?if it's a boy, nnt jd metrosexual mcm papa k? if it's a girl, jd sweet mcm papa gak k?
lol.
shop til u drop

budakbarublaja said...

tu la pink pon boboi dah pakai sekarang tp ayah dia agak alergik dgn wane pink keh keh keh