daun

Thursday, May 6, 2010

::masalah @ bukan masalah::




Ya Allah, sesungguhnya aku adalah hambaMu, anak kepada hambaMu, anak kepada hamba perempuanMu, ubun-ubunku di tanganMu, terlaksana ke atasku hukumanMu dan adil kehakimanMu terhadapku, aku memohon kepadaMu dengan setiap nama yang Engkau namakan dengannya diriMu, atau Engkau turunkan di dalam kitabMu, atau Engkau telah mengajarnya kepada seseorang daripada makhlukMu atau yang tersembunyi pada ilmu ghaib di sisiMu, jadikanlah Al-Quran penenang hatiku, cahaya di dadaku, penghapus kedukaanku dan penghilang kesusahanku.http://doaharian.blogspot.com

kadang-kadang aku confuse itu masalah aku atau bukan masalah aku...
erm...may be itu masalah aku tp masalahnye bukan aku yg create masalah tu...
bila org lain yg create masalah tu and kita pun kena aku rasa mcm tak aci ar...

memandangkan pencetus masalah tu tak berfikiran matang org nye maka aku kena mencari penyelesaian yg bijak bistana...

adoi kesian baby kena dengar problem mummy...
apa pun I've learn that talam 2 muka ada di mana2. org tu boleh jadi sesiapa saja yg ada dlm hidup kita...may be org tu org yg ko kuar pi breakfast hari-hari...may b org tu org yg duduk kat cubical depan ko kat office...or it can be org yg puji baju ko cantik hari-hari...

No comments: